Moja i twoja klasa

Temat: Dla potomnych - rozwiązanie błędów świec żarowych
no mam ten sam problem ;) a miałeś komunikat Emissions Workshop ? ile zapłaciłeś za świece w ASO + wymiana ??
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=48143



Temat: Zaślepiony EGR :-)
hej potwierdzam - zablokowanie EGR'a czy blaszka czy zaslepieniem wezyka podcisnieniowego powoduje blad " EMISSIONS WORKSHOP" wlasnie to przechodzilem :cwaniak: http://www.forum.vw-passat.pl/topics...ny-vt18353.htm zeby to ominac trzeba zmienic/zablokowac pomiar spalin w kompie Pozd vanBulion
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8886


Temat: [1.9 TDI AVF] Błąd EGR oraz kontroka od emisji spalin:/
Witam, mam podobny problem, pojawiła mi się kontrolka silnika z komunikatem EMISSIONS WORKSHOP, po podpieciu pod SMATRBOXA pokazało bład: 19586 P3130 Exhaust sporadic: gas reciruculation (EGR) system regulation: control limit exceeded Wyczyscilem zawor EGR ktory byl dosc mocno zanieczyszczony i wykasowalem blad, niestety po kilku dniach ponownie sie pojawil. Mial ktos z Was podobny problem, jesli tak to jak mozna sie z nim uporac?
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58456


Temat: włącza się kontrolka ESP
Witam, A wiec biorac pod uwage to co przeczytalem w powyzszych postach ,mój problem jest podobny,niestety mama mnie wyslala do ogólniaka a nie do szkoly samochodowej i na dzien dzisiajszy zmiana kola by mi sprawila problem :( U mnie jest tak lampka ESp wlancza mi sie po jakims czasie i tak zostaje nie wazne na jakie obroty go wprowadze, wylaczenie silnika kasuje problem.No i dalej zaczynaja sie schody do Lampki esp dolancza problem EMISSIONS Workshop i tego juz tak latwo nie wykasujesz wylaczeniem silnika. 1 wizyta u mechanika : diagnoza 1 pompowtrysk do wymiany (mimo ze wartosci na tym pompowtrysku strasznie nie odchodzila od normy) tak czy inaczej pompowtrysk wymieniony koszt 250 funtów. 20 km po wyjechaniu z warsztatu to samo najpierw esp pozniej
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15134


Temat: zawór EGR w AWX - konkretnie (proszę o pozostawienie wątku)
zawór EGR w AWX - konkretnie (proszę o pozostawienie wątku)   Przepraszam, ale jestem zmuszony odświeżyć temat zasranego zaworu EGR bo już mnie szlag trafia. Myślałem, że się przyzwyczaje ale nie daje rady. Non stop mam kontrolkę EMISSIONS WORKSHOP. Zakładam nowy wątek bo po przestudiowaniu wszystkich dotyczących tego problemu niewiele więcej się dowiedziałem niż wiedziałem, a w żadnym z nich nie ma do końca satysfakcjonująych i jasnych odpowiedzi. 1. Najpierw wyczyściłem zawór zgodnie z instrukcjami na forum (pare miesięcy temu) - było dobrze pare dni. 2. Jakieś 2 miesiące temu wziąłem od PawłaB6 jego stary zawór EGR. Paweł twierdzi, że jak miał...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20733


Temat: włącza się kontrolka ESP
...normy. Takze zostalem nabity w butelke,no cóz czlowiek uczy sie na bledach, planuje teraz u niego wizyte w celu wyciagniecia poniesionych kosztow. ale wracajac do problemu 1 wizyta u 2 mechanika chlopak powiedzial szczerz kilka rozwiazan ,czas i eliminacja metoda prob i bledow 1 co wyeliminowal to alternator i akumulator to co sugerowal poprzedi 'ekspert' 2 zaprogramowal ponownie pompowtryski -niestety problem sie pojawil ponownie esp a po jakims czasie emissions workshop 3 wizyta jest planowana na wtorek (no i pierwsze co sprawdzi to te styki na pompowtryskach bo wszystko wskazuje na to ze to jednak bedzie elektryka) Jeszcze jedno co zauwazylem ze po wyjezdzie z garazu zarowno pierwszgo typa jaki i 2 samochod przez jakis czas pracowal idealnie zadnych drgan .... jak pszczólka nastepnie wlacza sie esp i przy obrotach kolo 2000 samochod lekko drzy ale powyzej juz jest git , wedlug mnie to dowodzi tego ze to...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15134


Temat: Komunikaty angielskie
...albo wymienic narazie nic z tym nie robie raz gasnie raz sie wlacza a jak wymienilem filtr powietrza i skasowany zostal blad to przez dlugi okres wcale sie nie wlaczalo. W serwisie VW 50funa za podlaczenie do kompa (tylko podlaczenie) diagnoza to juz osobny temat cenowy. Jakbys sie przejechal do Londynu a wczesniej skontaktowal z Gregiem ktory jest tu na forum Omni81(szukaj go w grupie zagranicznej) to ugadasz sie lepiej i pewnie Ci pomoze tym bardziej ze nie masz daleko. O emissions workshop znajdziesz temat na tym forum, ale bez kompa praktycznie nic nie zrobisz. Powodzenia i pozdrawiam. P.S. Zauwazylem ze Maldon jest nad morzem taka widze waska zatoka daj znac na PW czy warto tam sie wybrac i czy jest co zobaczyc, moze bysmy piwko kiedys razem sciagneli.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7203


Temat: LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA
Witam, u mnie żółta kontrolka silnika i komunikat " EMISSIONS WORKSHOP"/ lub przed zmianą języka "ABGAS WERKSTAT" pojawiają się łącznie z błędem : 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent po skasowaniu błędu kontrolka silnika się nie zapala (i komunikat "EMISSIONS WORSHOP" się nie wyświetla) Pytanie do Was - czy to tylko wymiana czujnka G62 ? - jak się do tego zabrać (jaki koszt samego czujnika)...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17833


Temat: LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA
witam! u mnie jak sie zapalila lampka to tez wyslwietlil sie napis ' EMISSIONS WORKSHOP!' - wnioskujac z tego chodzi prawdopodobnie o zly-trujacy bardziej niz zwykle sklad spalin-czyli sonda lambda, prawdopodobnie... jezeli ktos z was mial podobny problem, prosze napiszcie czy mam racje, a jak nie to czy szykowac sie na powazniejsze koszty :632:np. wymiana pompowtryskow itp p.s. dodam ze auto zachowuje sie normalnie-spalanie ok, moc ok, i po kazdym zapaleniu silnika: BEEP i ww napis o spalinach pozdro!:drive:
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17833


Temat: emission workshop
Witam wczoraj na 600km trasie około na 400km wyświetlił mi napis Engine fault workshop! i zaczeła mrugać kontrolka świec po przejechaniu 150km zgasiłem go na chwile a po odpaleniu dołożył jeszcze jeden komunikat do poprzedniego Emissions workshop! i zapaliła sie na stałe kontrolka silniczek. Dziś rano jadąc do pracy zapalił tylko silniczek z tym drugim komunikatem a po południu wszystko jak gdyby nic zgasło i jest ok. O co chodzi.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42293


Temat: EMISSIONS WORKSHOP w 1.9 TDI - problem rozwiazany
EMISSIONS WORKSHOP - printscreen z ETKA   koledzy z ETK'iem czy ktos moze mi zrobic printscreena z ETKA zaworu EGR zebym mogl sie do niego dobrac moj silnik to 1.9 AVB 101PD 2003 Pozdr vanBulion
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11873


Temat: emission workshop
witam, może mi ktoś pomoże z błędami P0401 i P0419 - oba związane z komunikatem emissions workshop co może być przyczyną ich wyskakiwania - gdzie szukać przyczyny?? pozdrawiam
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42293


Temat: 18262
18262   Bardzo proszę o informację co oznacza ten błąd - 18262, mój mechanik odesłał mnie z nim do elektyka - problem związany z chwilowym przejściem skrzyni DSG w tryb awaryjny i błędu emissions workshop (abgass werkstat). Po uzupełnieniu oleju w silniku kontrolka natychmiast zgasła, w tej chwili samochód jeździ bez problemów. z góry dziękuję za pomoc
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=67843


Temat: zawór EGR w AWX - konkretnie (proszę o pozostawienie wątku)
No i jedna wielka QPA... Przez 2 dni spokój i już byłem na 100% pewien, że problem został rozwiązany, a dziś znowu PIIIIIIIP, EMISSIONS WORKSHOP... nosz kur... mam dość! Wywaliłem ponad 200zł i nic... Mam dość tego czujnika, mam dość VW...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20733


Temat: świeci lampa ostrzegawcza spalin - abgas werkstant
U mnie także od wczoraj świeci się EMISSIONS WORKSHOP. A było tak.... Jadąc na 4 biegu chciałem przyspieszyć i poczułem lekki spadek mocy i zaświeciła się kontrolka
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6736


Temat: Engine Workshop
Engine Workshop   Witam i proszę o pomoc Czytałem już tu trochę na ten temat, ale mimo wszystko zadam to pytanie bo męczy mnie strasznie ten problem. Jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka od silnika ta o nazwie exoust workshop i wyświetlił się komunikat emissions workshop więc udałem się do "specjalistów" z mojego komisu w którym kupiłem autko i mam tam gwarancję na 3 miechy. Mistrzowie stwierdzili że był to jakiś sensor - czujnik który wyczyścili i zadziałało kontrolka zgasła na jakieś 24h więc pojechałem ponownie i znowu to samo 24h świeci się ponownie . Więc pojechałem do nich na nowo oper... - przeprosiłem ich i grzecznie powiedziałem że chyba nie wiedzą co się dzieje...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18926